ridstövlar

eftersom att jag nyss fyllt år så har jag ju ganska mkt pengar.
och för en del av pengarna har jag planerat att köpa ridstövlar för.
Men tkr dock att det är sjuuukt svårt att välja.
Förmodligen blir det ett par från mountain horse då jag kan få ca 50% rabatt
på allt som finns där , det gillas ! (yyy

men aah , kikade runt lite för nöjes skull.
det är inte klokt , vissa ridstövlar är verkligen otroligt fula!
dom som köper dom måste vara besatta av märkes grejer och att dom
är dyra. fyfan.
tänkte iaf visa lite bilder på olika ridstövlar.
både fula och fina.


Millenium Galaxy ridstövel från De Niro Boot.
Dessa skulle jag aldrig i livet ens prova.
Vem ens kommer på att göra så fula stövlar?
SSTOR DISSS !


Klassisk ridstövel Agusto från De Niro Boot
Dessa tycker jag är helt okej. Dock tycker jag
inte om prislappen lika mkt.
Ett par stövlar jag skulle kunna tänka mig.
Hiss på att dom har fint utseende och diss på priset.


Ridstövel Falsterbo GT Tretorn
usch usch usch. Som sagt, jag tycker inte ens om dom
"vanliga" eller "gamla" elr vad man vill kalla dom.
Men dessa är ännu fulare! usch.
att folk kan betala ca 4000 - 5000 kr för ett par såhär
fula stövlar. nej, skulle aldrig hända!
stor diss.


SUPREME HIGH RIDER
tkr verkligen jätte mycket om dessa ridstövlar från mountain horse.
dom är sjukt snygga och älskar att dom är höga i skaftet.
Dom kostar ju ca 3000 till 4000 kr men eftersom att jag får 50%
rabatt så får jag ju dom för ca 1500-2000. ett otroligt bra pris måste jag säga!
stor hiss på allt inom denna stöveln!


Guarnieri
Det är otroligt många som älskar denn stöveln och tkr den e gör snygg?
jag fattar inte riktigt de.
JAg tkr kanske inte att detta är världens fulate stövel precis, det erkänner jag
men snygg är den la ändå inte ? nej det tkr jag faktiskt inte.
Men jag måste säga att det är grymt att e finns sån grej så man själv kan fixa
hur stor den ska vara runt váden eftersom att jag har ganska bred vad.
diss på utseendet och hiss på vadgrejen!


Millenium Ramses 2 Moka ridstövel – De Niro Boot
Bajsful stövel.
finns inget att säga. absolut inte min stil.
DISS


VENICE HIGH RIDER
njaa,  asså javet itne.
det är något jag gillar med dom och något jaginte gillar.
men nej , tror inte att jag skulle köpa dom.
tror det blir dom stövlna fån mountain horse jag kommer köpa.
halvhiss

hoppas ni ä nöjde med inlägg för idag kmr det inga fler.
kram.
// LISAAA

Kommentarer
Postat av: Sannaaa

Millenium Ramses Är as snygga ju! :D

Jag vill ha! :P

2011-01-23 @ 11:01:05
Postat av: Selina

Tretorn är inte speciellt snygga,men grymt sköna!

Och jag fick ett par sådana gratis och dom va röda så jag använder dom på min påny när vi tävlar hoppning :P

Han är nästan helt svart och heter Sphanish Boy<3

Tycker det passar med rött på han :P

2011-01-23 @ 11:02:58
Postat av: Alice

Moutain horse (dom som du vill ha) har jag! :D

Jag fick betala 3499:- för dom,men asså det är grymt att få halva priset ju! :D

2011-01-23 @ 11:03:57
Postat av: Idaa<3

JAG ÄLSKAR DOM MOUTAIN HORSE!!! (LL) :*

2011-01-23 @ 11:05:04
Postat av: Cajsa

HAHAHAH alla där va typ fula speciellt tretorn >.<

:P

2011-01-23 @ 11:05:54
Postat av: Ultina

Dom längst upp va ju fyfan. GRÄSLIGA!!!!!! xD

2011-01-23 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0