underbara älskade vän <3

hemskt ledsen för dåligt bloggande.
Men igår åkte iaf jag och mamma in och lämna datan på lagning så just nu har jag en
dålig lånedata. = inga bilder. Kan säga att knapparna är sjukt sega oxå så om det plötsligt blir ett helt knasigt
ord så är det förmodligen så att jag inte tryckt till räckligt "hårt" på knapparna. hehe.

Idag tillbringade jag min dag i stallet med dom som betyder nästan mest i hela världen typ?
parya och ´wincent. <3
kan inte säga annat än att det var undebart. Typ lika vacker som narnia när det är snö ?
Kan det bli bättre än att rida i en underar natur och med någon man verkligen tycker om ?
nej , jag tror inte det.
Helt fucking underbart var det.
Sen så galoppera vi på ängen brvid varandra - snabbt!
haha , eftersom att jag har liten ponny och perra stor travare så va ju wincent tvngen
att ligga på som f*n, hehe. underbart.

kanske kommer inlägg lite senare igen :D
som sagt, har inga bilder, heehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0