underbar söndag.!

Bara jag som njöt utav det helt sjukt underbara vädret idag !? :oo
kändes nästan lite vår tyckte ja (aaa

red iaf sporred idag, gjorde sofias idé med att man kan böja och ställa och arbete med dom
nu när det är isigt och få dom att lyssna på skänkeln och allt.
Det gick jätte bra, wincent var duuktig pånni ! :D
nu längtar jag verkligen tills paddocken är utan is och snö så man kan dressyra precis
hur mkt man vill så att hesten kan få tilbaka sina fett snygga muskler han hade
förra våren... och kondition för den delen.

jobbade iaf mest med hans "högra" sida (asså med böjning och så) eftersom att han har svårt
i den sidan och är sjukt stel :ss
men aja, lite bättre vart det iaf i slutet.
nu blir det att fortsätta så ett tag så att han är hyfsat mjuk sen när det går att börja med
den lite mer "seriösa" dressyren igen (:
när dom är stela är det ganska jobbigt, tkr iaf jag (aaa

aja, hade med kameran så nu bjuds det på en maassa bilder på hestarna :D
nu ska jag även sätta mej med ett nytt inlägg som jag ska tidsinställa så att
jag slipper tänka att jag måste blogga hela tiden.


en fett sööt sony ! :D

en ännu sötare wincent!

"mr nyfiken"

en glad wincent med hö i munnen ;)

puffs mule med sin fina grimma.

finaste baddi gör sig bra framför kameran ;)

En riktigt ful bild med stolpe i vägen , men förövrigt, söt häst !

jäkla stolpe ! jag vill ha mitt photoshop tillbax :(

bambi på hal is ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0