presentera mig och min häst.


Om mig:
jag heter då lisa och är 15 år gammal.
går i 8 och mitt mål som vuxen är att bli
psykolog eftersom att jag tycker der verkar
intressant och roligt (: Jag är för det mesta
en väldigt glad person som älskar att skratta.
Jag har många gånger fått höra att jag pratar
väldigt mycket så aah, jag är ganska prat-
glad också. Jag älskar hästar och djur och
har gjort det i princip hela mitt liv. Som liten
har jag alltid viljat bli veterinär och drömmen
finns fortfarande kvar, fast kanske inte lika
mycket längre. Jag började rida när jag var 7-8 ? kommer inte ihåg exakt men nånstans
där var det. Jag har inten egen häst/ponny utan
har wincent på halvtid.. Så det känns som om han
vore halvt min , hehe...
kan iverkligen inte komma på mer xD
tycker det är sjukt svårt att skriva om mig själv,
ingen aning om varför faktiskt, men ganska många har det (;
aja , detta får räcka....

















om Wincent: Wincent är världens absolut underbaraste ponny på hela jorden.
har har hjärtat på rätt ställe och är en riktig livsnjutare! Han har livet i sin egen
takt. Wincent är en korsning mellan new forest och connemara men i utseendet tror
jag dom flesta skulle gissat på new forest.
han är efter: hagens o'chief och undan: santana.
han är född år 1995 13 eller 14 juni tror jag ? hehe (aaa
han har gått upp till MVS dressyr har jag för mej och hoppat lätt A  i hoppning.
han har även vunnit DM i hoppning någon gång (:
detta var allt jag kom på , skriver mer sen elr imon ,
kram
// LISAAA ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0