min ridhistoria del 2.

min ridhistoria del 1 finns längre ner för er som missat (:

Ungefärefter 3-4 år på ridskola fick jag min första medryttar ponny.
De var precis 2 år 3 månader 26 dagar sedan.
Det var den absolut bästa dagen i mitt liv.
I hela 2 år och 3 månader och 26 dagar har jag haft världens finaste ponny.
Jag har aldrig ångrat den dagen, 22/9-08.

Jag red wincent två dagar i veckan och fortsatte att rida på ridskola.

Här kommer lite bilder på hur det såg ut ;




(jag och balder 2008... Jaaa , ni ser ju hur det ser ut.)

under sommarn 2008 kände jag att jag inte längre ville rida på ridskola.
Jag ville hellre rida privatlekioner på wincent. sagt och gjort.
När jag började rida lektion fick jag lära mig hur man fick ner hästen/ponnnyn på tygeln.


(så här såg det ut på den tiden. Inte vackert någonstans...)

frtsättningen kmr ¨på torsdag för imon blir jag 15 och då blir det kanske inte lika mycket inlägg
som vanligt :D
faaaaan va chilll. ja kmr in på vilken bio jag vill !!! :DD:D::D
IMOOOOOONNNN :D

// Lisaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Emma (a)

2011-01-18 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0