Mig & Camaro

Kör också på en bättre infosak om oss :)

SOFIA

Jag då är en tjej på 13 år, ehm. Jag går på samma skola som Lisa fast i 7an.
Jag har ridit i typ 6-7 år på ridskola innan jag fick häst -.-'
Haha, har haft lite olika medryttarhästar innan.
Jag har inte en aaaning om vad jag vill bli :(
Usch, eller jag vill ju åka till USA & bli skådis och känd men det lär ju ALDRIG hända...
Haha :)

Camaro
Camaro är en welshkorsning, 6 år och en maxad B, eller han ska mätas idag så han lär vara en liten C :)
Han har ett underbart steg och grymt fin hoppteknik vilket gör att han passar både bra i dressyren & hoppning.
Fast jag har mer hoppintresse så det blir mer hoppning :)
Han har en stor personlighet, han visa verkligen vad han känner om man säger så.
Är han sur lr irriterad lägger han bak öronen direkt och vänder ibland bort huvudet.
När han är glad, då är han verkligen glad, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0