Jacson Santa Cruz

Tänkte göra en liten utvärdering av min sadel, en Jacson Santa cruz!












En riktigt bekväm sadel, man får bra stöd och sitter bekvämt. Den är väldigt mjuk och ligger ootroligt bra på Camaro.
Bilden längst ner gör inte sadeln rättvis, den är så mycket snyggare. På bilden ser den tråkig ut.

Bland den bekvämaste sadeln jag ridit i. Rekomenderas starkt då jag tror den ligger bra på många hästar.

Jag vill ju ha en dressyrsadel eftersom den är jobbigare att rida dressyr i en hoppsadel... Men den är ju bekväm så det funkar, dock inte lika snyggt.

Hihi. Älskar sadeln iaf, min kärlek.
Riktigt tur hade vi som hittade den! Vi köpte den begagnad och för ett bra pris ! :D

















/SOFIA :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0