Hur det faktiskt är att ha häst :))

Har ju velat ha en egen häst väldigt länge, alltid drömt om det osv.
Mamma & pappa tyckte det var för dyrt, ja hade för lite tid, jag kommer inte hinna med kompisarna, läxor osv.
Visst, det är inte billigt att ha häst. Men det är inte jobbigt.

Okej, jag var lite stressad i början. Kände att jag ville hem o så...
Men jag har börjat priotritera(?) min tid, tar det lungt i stallet, tar vara på tiden. Åker hem, fixar läxor o sen gör jag det jag vill.

Det är inte så jobbigt som vissa, väldigt många föräldrar tror.
Man hinner, det är mysigt att vara i stallet :DD

Jag har börjat gå till stallet oftare efter skolan, mycket lättare.
Då har man verkligen inte brottom.
Brukar även köpa en bulle från KB så slipper jag gå hungrig hela tiden :DD

GO STALLET TYP, fett mysigt. Att ha en ponny som finns där <3

jäää, seriös cheyy.se :)
/SÖFIIIIJHAAHH

Kommentarer
Postat av: emmis

sv: Tack,Detsamma:) I Typ Snart 12 år:)Dd?

2011-02-01 @ 10:42:04
URL: http://varnamoryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack:)

2011-02-01 @ 14:49:57
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0