Hjälmproblem...

Åh, har fått fetaste problemet just nu, hjälmproblem.
Letar efter en ny hjälm och har varit grymt mkt inne på en JW hjälm, tycker dom är grymt snygga osv.
Men när jag har läst runt så säger alla att man dööör i dom på sommaren då dom inte har ngn ventilation, & att dom kan blir solblekta o balblabla.

Så jag sökte vidare och många tipsade om lamicell hjälm.
Bra ventilation & sköna tydligen, tycker dock inte om dessa "plast" hjälmar som GPA, lamicell osv men det lär ju vara värt att ha på sommaren :/

Men är inne på att köpa en Lamicell & blinga den lite snyggt, iaf ha den sålänge o sen köpa en Jw lr ngn snygg som jag hittar :)

Lamicell <3                                 JW <3

/Sofiia :)

Kommentarer
Postat av: Winja

Jag tycker du ska ta Lamicell den är verkligen super skön och bra alla årstider. Det verkár passa dig bra eftersom att du rider hela året om ;)

Men om du tycker att den är lite plastig viket jag också gjorde så kan man antingen köpamed det eller göra det själv,man kan sätta som små diamanter från där skärmen börjar och upp, bak på sidorna,lite svårt att förklara men det är grymt snyggt!

Kram, Winja & Sano (min foderponny)

OCH LYCKA TILL NI BÅDA MED ERA MÅL INOM RIDNINGEN!!!

2011-01-07 @ 10:04:33
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Galet fin blogg (: Allt bra? Kram!

2011-01-07 @ 10:34:13
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag tkr jw hjälMEN :D

2011-01-07 @ 16:26:12
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/
Postat av: becca ♥

köp en jw!!! de blir inte alls solblekta och man blir ju varm i alla hjälmar på sommaren, right ?♥

2011-01-08 @ 00:11:49
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0