fysik can kiss my ass !

på något busigt sätt har det inte blivit något inlägg förren nu !? :ooo
aja, bättre sent än aldrig (:

Tror inte ni hajjar hur sjukt trött jag är...
Skolan tar död på mig!
Och imon har vi fysik, tror ingen utav er förstår hur sjukt mycket jag hatar fusik!
Varje jäkla torsdags morgon ligger jag och funderar fall jag ska skolka så jag slipper
fysiken, men dock händer det aldrig. hehe..

aja, nu ska jag sluta prata om sådant tråkigt.

Iaf, idag var ju ja och perra i stallet tillsammans.
haha, vi är alltid lika sega... xD
tar oss ca 30-1h att bara byta om , hhehe.

Idag tog vi iaf ut wictor och wincent på en promenad eftersom att det va så
sjukt kallt så vi skulle frysig ihjäl fall vi red typ?
finns inte mycket att skriva.
Wincent var inte så jätte pigg på att komma ut , haha.
sötponny<3

senare återkommer jag iaf med en bildbomb på lite random bilder ,
så ni får bara 1 nu eftersom att det är roligare att läsa med en bild. tkr iaf ja.


Sööööööötponnyskrutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0