diss och hiss (yy

upps, jag glömde blogga igår ?
dåligt lisa!
aja, nu gör vi så att det inte blir så idag också tycker jag faktiskt.

aja , jag har varken haft häst igår elr idag och med andra ord blir det plugg istället.
har redan läxor, usch.
Men imon blir det stallet med parya min kära och trogna "brusch".
fett härligt.

har verkligen inte lust att skriva om min tråkiga hästlösa dag så därför ska jag hissa och dissa :D
det var det enda jag kom på just nu så ah , hwehehe.

en sak jag DISSAR är...

TRETORN RIDSTÖVLAR.


min åsikt; Min åsikt om tretorn stövlar är att dom verkligen är sjukt fula. Jag tycker
inte något är snyggt med dom. Dom ser lixom billiga ut ? Men dock tycker jag att dom
verkar otroligt sköna! men som sagt. Sjukt fula! Köper hellre snygga obekväma än att b'ra dessa.
fet diss!

och det jag HISSAR är...

SCHOCKEMÖHLE´S SCHABRAK


min åsikt; säger en sak, JAG ÄLSKAR DOM! Sjukt jävla snygga.
skulle vilja ha alla. Ska verkligen försöka hitta ett på horseshow så hoppas nu det finns.
älskaälskaälskaälskaälskaälska

// Liiiiiiiiiiiiisaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Emma den bästa (a)

Älskar det mörkblåa & vita! :D<3

Helt klart snyggast..

2011-01-12 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0