bildbomb med mellan b (;

Tror inte ni människor förstå lyckan som jag känner just nu ! :oo
jag sitter här med våran ääälskade data som man absolut inte behöver trycka sönder knapparna på.
Fingrarnabara svävar när man skriver!
´JAG ÄLSKAR VÅRAN COMPAQ ! <333333333333333

Iaf , ska snart ha släktkalas eftersom att jga fyllde år 19 så detta blir ett snabbt inlägg.
Men efter så kmr jag uppdatera om hööksprodukter och min och wincents historia (:
jag e duktig flicka , hehe (aaa

men iaf , jag är hästledig idag men jag tänkte att jag lägger ut lite bilder som inte ni har sett
som har varit på min kamera ett tag.. (:
alla är heeelt oredigerade så mobbas itne, hehe,...


bröderna dum & dummare (;

2 sööööta mular :D

"Wincent gör så att lisa smälter och får lisa att rusa till wincent för att pussa honom"

*jag dör!*

älskade katt <3

nu vart det slut på bilder,
hoppas dom räcker :D
ha en fortsatt trevlig kväll ! (:
de ska iaf ja ha men maaaaaassa gott ! :D
bla. cheesecake som jag ääääääälskar !!!!

/ lisafisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0