Vårvind.

lat som jag är så orka jag inte print screena så ja kopiera, hehe,.

Sanna om en helt vanlig dag i stallet (yy':
Vem är vårvind? :)

Det kanske finns fler som undrar så därför tänkte jag att jag svarar i ett inlägg.
Det blir mycket lättre (:

Iallafall, Vårvind är ett sto, minns inte hur gammal just nu men iaf, ganska gammal
som står i samma stall som wincent, sony och wictor.
Min bästa kompis elvira håller ju nu på att provrida Vårvind för att sedan se fall
hon vill börja bli medyttare på henne. Vårvind är fett duktig på dressyr
och kan alla rörelser upp till grand prix.

här kommer en bild på vårvind. Dick är bilderna riktigt kassa men aja,
ni får överleva. (:
imon tror jag att ja ska sätta mig och pilla ihop ett inlägg om alla hästar i stallet så ni
vet vilken som 'är vilken när jag skriver namnet, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0