tidig onsdags morgon!

Sitter här nu och är sådär lite lagom trött.
Va uppe 7 idag och morgonfodrade hästarna.
Att gå upp tidigt och sitta uppe till 1 är ingen bra kombination, tro mig!

Idag blir det stallet igen, och äääntligen kmr parya till stallet!
haha faaan vad jag har saknat henne!
stallet är inte lika kul utan henne :ooo

Sony blir det nog att rida ut med idag igen..
haha, malin kommer ha en steeel häst när hon kommer tillbaka (aa'
Wincent vet jag inte vad vi ska göraa för något...
Har lust för att rida dressyr, men vi får se vad hästen, *host* ponnyn har lust med.
Ridas ska han iaf! :9

aja , det kommer mer inlägg framåt dagen, detta var bara ett lite snabbt för
jag har tråkigt , hehe...


Bild på sony som ni INTE har fått se förut ! :D (yy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0