Svaren på Frågestunden

Till lisa: vad är det för speciellt med wincent? du har ju skrivit att han är lat och sånt så vad är det du ser hos honom ?
Sv: Jaadu , hela wincent är helt speciell... Kan inte riktigt beskriva han men ack så underbar ponny skrutten är. Dock fattar jag inte riktigt din fråga, bara för att han inte gillar att springa fort betyder la inte det att han är som alla anda tröga ponnyer? kan säga att de flesta, även sega ponnyer ha en helt otrolig personlighet, i promise!

till sofia: Kommer du ha camaro ett år till eller tror du att han kommer åka hem efter sommaren?
Sv: Jag har verkligen ingen aning om dethär. Berättar när jag vet hur det blir :))

Till båda: Jag är 13 år och gillar hästar och så och älskar att vara med min kompis i stallet och prova att rida och så. Jag är inte så bra på att rida och har alldrig gått i ridning. Nu till frågan! Tycker ni det är försent att börja i ridning med tanke på att jag är 13 år? Det känns som om ja kommer bli retad för att ja börjar så sent o knappt kan någonting?
Sofia Sv: Jag tycker att det aldrig är försent med at börja rida :) Retar dom dig för att du inte rider så jättebra så kan du ju kanske säga till ridläraren. :)
Lisas Sv: säger samma som Sofia, man blir aldrig för gammal!

 

Till Sofia: hur länge har du ridit ?
hur många hästar har du haft
vad hätte din första häst ? <3
Sv: Snart 7 år :)
Camaro är min första "egna! häst.
Camaro ;)

 

Till Lisa: vad heter din häst ?
Sv: haha , min medryttarponny heter Wincent :)

 

Till Lisa: Vad är dina mål med Wincent?
Hur länge ska du fortsätta rida honom?
Ska du tävla ngt med honom lr brukar du tävla? :)
Hur länge har du ridit och hur länge har du haft Wincent? :)
Sv: Mina mål är la att hmm, Få honom lika musklad som i våras! :R Eller kan man ha det som mål? (aa

jaduu, ingen aning faktiskt... Helst av allt skulle jag vilja rida honom för all evighet, men man växer ju? Dock är det väldigt många långa som rider D-ponny nu för tiden, och jag hoppar ju inte, så kanske inte är någon fara? nejdu, vet faktiskt inte vad ja ska svara på den frågan "/

Neeopp, jag har aldrig tävlat lokalt elr så , men vi har hoppat lite clearounder faktiskt, och det har gått bra ! :D

jag har ingen aning om hur länge jag ridit, haha ! men wille har jag ridit i 2 ½ år nu , så vi känner varandra ganska bra ;)

 

Till Sofia: Vad är ditt mål med Camaro?
Skulle du vilja köpa Camaro?
Sv: Hoppa felfri runda, få godkänt på dressyrtävling.
Självklart :D

Till Sofia: hur bässssst är jag på en skala 10-10?
Sv: GUUUD VAD SVÅRT... ehm... 10 <3

Till Sofia: Varför hatar du Lisa ?
Sv: HAHAHA, :*

Till Lisa: varför hatar du Sofia ?
Sv: hon är dum mot mej :(

Till båda: Va var det som startade ert stora bråk?
Sofias Sv: Lisa börja... :( Näh men HAHA :)
Lisas Sv. sofia knuffa mej x( HAHAHA

Till Lisa: Hur ofta tränar du  ?asså din kropp ser verkligen så vältränad och balanserad när du rider. så kan du ge oss några råd typ varje vecka om kost och så ? :D
Sv: asså guud, typ 10 ggr om dagen? du har ju sett mina mega muskler? shit asså!

Sofia: Du ser ganska lång ut , hur lång e du ? :)
Sv: 190 cm :)

Lisa: Lisa du ser väldigt kort ut , hur kort e du? :)
Sv: hmm, 132 cm tiiiiiep ;)

Lisa: Föredrar du lockigt eller rakt mutthår? :D
Sv: loockigt, jag lockar det varje dag och precis efter att jag duschat. Vet att killarna tänder på lockigt , själv då elvira? :D (ironi för er som inte fattar xD )

Sofia: Hur långt har du gått med en kille? :)
Sv: Jag är rädd för att få killbaciller :$

båda: Ni e ju 2 vackra tjejer hur kommer det sig att ni är singlar ? ;)
Sofias Sv: Rädd för killbaciller :$
Lisas Sv: jag är ju fortfarande gift med hubeeeeeert , ja kan ju inte vara otrogen !? :'oooo

Till Sofia:
Vilket är ditt favoritmärke på ryttarkläder? Om du inte tänker på priset :)
Sv: KINGSLAND, älska <3

Till båda: hur länge har ni ridit? Vad gillar ni bäst? Hoppning lr dressyr?
Sofias Sv: Snart 7 år :*
Gillar båda men liiiite mer hopp <3
Lisas Sv: jag vet inte hur länge jag ridit, sry xD dressyr, är hoppprädd (aaa'

Lisa: Brukar du träna för tränare med Wincent?
vad är det bästa med Wincent?
vad är det sämsta med Wincent?
Sv: jag gjorde det men sen blev wincent halt och efter det har det inte blivit av , av någon anledning. ork kanske? (:

Att han är så grymt personlig och visar precis vad han vill och inte! om han inte vill rida ut så stannar han och små hoppar med frambenen, hehe lite små kul tkr jag! älskade puff <3

sämsta med wincent är nog att han är ganska seeg, visst jag älskar honom för den han är, det var för den jag föll för, men liiiite piggare skulle aldrig skada ! :D

Sofia: Hur ofta tränar du fär tränare?
Sv:Vad är det bästa med Camaro?
Vad är det sämsta med Camaro?
Sv: 1-2 dgr i veckan :*
Jaru, han har stor personliget, han är helt underbar. sjukt fin och ah, min bebis <3
Det sämsta är... öh... vet inte, men hatar när han stänger av o vägrar lyssna, hopplöst då xD

HHEY, BÅDA: MÅR NI BRA?
Sofias Sv: Ja Corinne, jag mår jättebra :*
Lisas Sv: dåligt asso, livet är håååårt , "/ HAHAHAH ;D


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gryymt snygg blogg :D

2011-02-10 @ 20:41:51
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0