Svar på kommentar


svar: Tänkte at jag kunde svara på detta i ett inlägg ifall fler kanske vill veta detta hur jag lägger upp mitt schema :)

 Jag försöker att variera mig så mycket som möjligt för att Camaro ska tycka det ska bli roligt.
Ska minska träningarna för Michaela till 1 dag i veckan, varannan vecka dressyr & varannan vecka hoppning :)

Alltså, rider ut minst 3 dagar i veckan, hoppar 1 dag, rider dressyr 2 dagar & en dag vilar han :)
Sen kanske jag väljer att plocka bort en dressyr & longera, leka lite från marken lr ngt sånt :)

Såhär kan en vecka se ut:
Måndag: Rider ut
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Rider ut
Torsdag: Vilar
Fredag: Hoppar
Lördag: Rider ut lite lungt
Söndag: Dressyr

Sen rider jag inte honom hårt alla dagar, försöker ta det lite lugnt gå någon promenad ibland med honom, bara ta en skritttur ibland :))

Juste, sen har han ju viloperidorer där han bara smälter allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0