Sonyyyyyy.

red sony själv för förta gången idag eftersom att Malin och alla åkte tiill thailand idag.
är avundsjuk faktiskt (aaa

men iaf, red sporred med sony.
Gick jätte bra även om det blåste galet mkt och han hade vilat dagen innan.
I traven försökte han smygöka ibland men när jag saktade ner honom till det
tempot "jag" ville ha så höll han sig där jätte fint.
Prövade även att galoppera sen för att se fall jag verkligen hade kontroll och så,
och det gick kanon ! :D
han lyssnade kanon och allt !
haha han e gör mysig och han hatar vatten xD
så det blev ett litet som över en dm lång vAtten grej som kommit mellan isen.
haha han e för söt ! :)

aja, nu ska jag plugga , hadé

/ lisaaaa


samma bild igen, sry..
ska se till att ta några nya på hestarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0