sony och wille idag.

hellllllllue bloggen!

kom hem från stallet för en liten stund sen.
Idag fick jag äntligen sova ut! gud vad skönt!
hade ju morgonfodringen i lördags och annars var det ju skolan, fett segt!
men iaf,

idag red jag och elvira dressyr i paddocken !!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
elvira lånade willle och jag hade ju sony, oxh sååååååny va fett bra!
Kändes ganska bra med tanke att det nästan var första gången jag försöker få honom
att gå i form och allt.
I slutet gick han värsta bra och va jätte fin och följsam och allt!
duktig hest måste jag säga!
börjar faktiskt förstå varför malin tkr om honom så mkt,
han har sin charm minsann!

Wille bråka lite med elvira typ men elvira hade inte ridit på ett halvår typ och
wincent har inte ridit ordentlig dressyr på evigheter, så det blidde som det blidde,
ibland såg det fint ut! :)

skriver ett inlägg sen igen ! :D
ska ju upp till stallet sen igen, jag har ju kvällen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0