S T R E S S A D

åååh, imon måste jag anmäla mig till Dressyrtävlingen. Felicia ska antagligen med, och jag måste trääääna.
Jag kommer dö, good luck att jag kommer hinna. JO, jag ska hinna.

Är det bra väder rider jag ut imon, dåligt rider jag i Paddocken.
På tisdag ska jag försöka rida igenom programmet ordentligt. Känns som jag typ ska dö, även fast det är 2 veckor kvar.

Imon börjar skolan... Jippie. Nä, jag dör. Vill ha lov, vill ha sommar.
Ni får lite bilder från när jag vart med Beccis (L)


AHAHHA, dör lite. Fint va?

fina vi är ... Becca is fin (L)

Kommentarer
Postat av: becca ♥

HAHAHAHAHAH uschuschusch (L)

miss uuu

2011-02-21 @ 13:24:03
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 @ 15:21:34
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: Fredrika

sv; till sofia:

jo jag tycker också godis är helt okej, men inte för mycket. inte varje steg hästen tar.

och nej, jag gillar inte när dem bestraffar hästen med slag, dem kan ju ta reda lite på om någonting är fel innan, kanske hästen har en dålig upplevelse av longering sedan tidigare ägare?



sv till lisa;

jo , det är rätt åt dem, men tycker tobbe får tänka lite inann han lägger ut en film om hur han gör för att hästen ska stegra:)

2011-02-21 @ 16:11:49
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0