Pannband

Jag är ute efter några snygga pannband, gärna Swarovski men pallar jag lägga 1000 kr på ett pannband?

Varför det, när det finns helt okej snygga pannband för ett mycker rimligare pris.
Okej, swarovski är snyggt, bättre kvalité kanske men priset? Nä, jag tycker det är att slänga iväg 1000 kr.
För vem bryr sig så himla mycket om vad för pannband man har? Är jag på en tävling så skiter jag i pannbanden. Det är inte det som gör outfiten.
Jag dissar inte Swarovski pannbanden, nej. Jag tycker dom är riktigt snygga. Men jag tycke inte man måste köpa ett pannband för 1000 kr.
Det är lite onödigt, dom pengarna kan man lägga på annat. Nu väljer man ju hur man vill göra själv. Man kan ju köpa stenar och göra ett eget pannband?
Köpa ett enkelt från en vanlig affär, något enkelt märke men som är snyggt.
Går det sönder, köp ett nytt? :)









Hööks har ett helt okej pannband, visst stenarna sitter inte lika tätt som på Swarovki men det duger. Och priset, 199 kr. Billigt, enkelt, snyggt.

Man behöver inte alltid ha det dyra, man kan köpa det billiga och göra något snyggt utav det.
Det är iaf min åsikt :)

PYYYSS


Kommentarer
Postat av: lisaaa

Jag har ju det från hööks fast med 4 långsidor eller vad man säger till wincent (: jag tycker inte man ser såååå mycket skillnad med dock har det ramlat av två pärlor från de. (;

2011-02-19 @ 11:58:55
URL: http://slponny.blogg.se/
Postat av: Viktoria :)

Håller med dig helt! :)

2011-02-19 @ 13:06:03
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0