Min sits.

...är/var ful...
Den är fortfarande inte perfekt men skillnad är det.
Tänkte att ni skulle på se en bild.



Jag har tyvärr nästan inga bilder på hur det såg ut innan, men en har jag iallafall.
De två längt till höger är i ungefär samma steg. Om ni tittar längst till höger ser ni kanske
hur hela min skänkel åkt bak och att mitt överliv som jag kallar det har åkt fram.
Sitsen är ju så fel man bara kan komma! Den bilden som är brevid den bilden från december är
det ju ganska stor skillnad på. Visst , min skänkel ska mer fram än utåt på bilden men ändå.
Jag sitter mer i stolsits än vad jag sitter i den andra sitsen. Och jag är glad över att sitta i stolsits
jämfört med den andra. Jag har lång väg kvar men det är bara att kämpa. Förr eller senare blir den
bra ska vi se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0