lite svar på tal.

Tänkte skriva lite angående mitt bloggande..

Jag ser det som något bra att jag skiter i att blogga och istället sätter mig med läxor.
Och det tar en väldigt lång tid för mig i stallet just nu eftersom att jag måste mocka och fixa för
2 hästar och även rida två hästar. Det tar nästan all min tid och när jag är färdig och kommer hem
måste jag p princip alltid plugga för jag tänker inte skita i skolan bara för att blogga?
det är min framtid och jag vill göra nånting med den (misstolka inte. hehe.) Inte jobba som
städerska elr något, det är inte vad jag vill! Jag vill bli något som jag kan käna lagom mkt
pengar med och sånt. Det är vad jag vill!

så nu för tiden kommer jag inte be om förlåtelse längre för aatt jag  pluggar istället för
att blogga ska jag inte behöva be om förlåtelse för.
Det ska egentligen ni alla förstå.....

så nej, jag ska inte längre fjäska.
om jag måste plugga så får ni räkna med att det inte kommer något inlägg.

men förtillfället är det ganska lugnt och jag ska och kan skriva inlägg.

kmr mer inlägg sen. fast roligare ;)

hoppas ni kan förstå, kram
/lisaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0