kort sammanfattning.

hahahahah , jag fattar inte hur jag kan vara så trött :oo
Började klockan halv 10 och slutade haöv 2 från praon :oo
Hahaha, jag och parya fick gå ut med värsta många hundarna,
jag fick hålla flrst tre små hundar som hette Oliver, Jonna och Lisa , senda
gick vi och bytte hundar til större hundar och då fick jag hålla två hundar som
hette Elvira och Emira (: Elvira var jobbig för hon var liten så hon snurrra in sig
och massa, haha (; Sen sista rundan fick jag hålla två som hette Buddha och Charlie :D
värsta söta var alla hundar typ , JAG VILL HA EN HUND :(((((

men iaf, riktigt tråkigt inlägg så nu ska jag sätta mig och göra
ett kollage på alla mina olika miner (asså fula miner!) så nu
har ni verkligen något att se fram emot, HAHA ;D



Wictor Window


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0