HAHA , aaaaaarg lisa :@@

ledsen för att inlägget kommer såhär sent men jag och parya tog bussen till stallet
vid halv 1 och kom inte hem fören kvart i 8 xD
fråga mig inte vad vi gjorde, hahahhaahah !

Jag dressyrade iallafall med wincent och han var lika fin som alla andra dagar fast lite
segare idag (; Parya fotade även så jag ska sätta mig och redigera lite nu och
sen så kommer bilderna upp. Wille är verkligen finast på jorden!

Sony red jag ut med tillsammans med parya. Han var riktigt pigg hehe,
och så blev vi utskällda av en gubbe bara för att sony stack med mig och sprang upp på
en gräsmatta. Hahahaha , jag blev så sjukt arg på gubben, han tyckte att jag skulle typ slänga mig av
sony när han galoppera i 140 ? asså gubben vart helt sjuk.
Och jag bad ju om ursäkt och sa att han sprang iväg med mig men så sa han bara
en massa att det inte händer om man har kontroll och massa sånt?
det kan hända precis vilken häst som helst. Och han påstog vara uppvuxen med djur.
Gubbjävel!

aja, nu ska jag redigera, sen kommer bilderna upp på bloggen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0