Favoritbilderna på min häst. (elr va de så ? xD)

haha , jag har ganska många om jag ska vara ärlig, (aaa
men aja , här kommer ganska många..
kan inte välja bort någon för alla har något speciellt...














så , nu pallar jag inte mer bilder, men det finns några till (Aaa

jag drömde att wincent var död inatt :(
allt kändes så sjukt verkligt!
fan vad jag grät i drömmen ..
men som tur vad vaknade jag och förstog sen att det bara var en dröm.
kudden var blöt och mina ögon fuktiga så ja måste gråtit i sömnen ?
verkligen storbölat...
Tror detta visar lite hur sjukt mkt han betyder.
kmr gråta precis lika kmt i drömmen om det vore verkligt.
men wincent ska inte lämna mej <3.

nu ska jag snart bege me till stallet..
är ju somsagt hästvakt två veckor framåt nu , så nu blir det mkt att göra (:

kram
/ lisaa

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :)



allt bra med er ? :)

2011-02-05 @ 10:29:07
URL: http://pownies
Postat av: L I J N A

SVAR: jo det är bra!:)

2011-02-05 @ 12:37:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0