bra dag !

åååååh äntligen funkar det att blogga !!!!
fyfan, ja har hittat på måånga inlägg nu under tiden så ni har minsann
lite att se fram emot :D

idag va elvira i stallet också så hon och ja fotade värsta fina bilderna på Wincent ! :D
kände verkligen att jag behövde en hel mängd nya bilder, mina
är så gamla och tjatiga :)

Iaf, sony red jag runt sporred idag, gick bra men var lite stark i vissa stunder,
han va ganska seg ;) finns inte mkt att skriva, han skötte sig väldigt bra ! :D

wincent som jag red välidgt hårt igår, (skriver om det i ett annat inlägg.)
tog vi ut för att fota i sommarhagen. HAHA, vi tog med havre som hjälp
och som jag trott så lyckades vi få mina galopp bilder på wincent! (lisa nöjd!)

nu ska ja sätta mej och redigera bilder sen så ska ni få en hel mängd med bilder ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0