6 sanningar om moi.

1. Jag hatar när folk sitter precis bakom mig i bussen.
2. När jag är nervös/rädd så skrattar/fnissar jag, vad det än gäller. (tex. när min gamla katt blev påkörd. Jag var nervös och rädd att hon skulle dö så jag fnissa. Som tur va så överlevde hon!. Och denna sanningen är jag inte stolt över!)
3. Jag är vääldigt blyg i början när jag träffar nya människor. Men när jag känne dom pratar jag väldigt mycket (:
4. Jag tjatar på min mamma om att skaffa hund i princip 10 gånger varje dag. ( Jag vill ha en golden retriever hane som ska heta snusk.)
5. jag äcklar mig fett mycket på andedräkter.
6. jag älskar tecknade filmer!





Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Jättefin blogg :D

2011-02-23 @ 22:00:37
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0