Vårvind beslutet.

Just nu har jag ju provat Vårvind ett tag, för att se fall jag vill bli medryttare på henne, se fall det funkar.
Och detta har jag kommit fram till;

Vårvind har varit sjuk och är just nu under igånsättning. Vårvind är pigg och stark som fan. När jag kortar tyglarna på ett ställe där hon är van att hon brukar på galoppera på stäppar hon, piaffar, springer på sidan. Hon springer iväg med mig, och ska springa före hästen framför. Men trots allt detta har jag bestämt mig för att ha kvar henne. Jag tror att Vårvind kommer lära mig hur mycket som helst. När jag väl förstår mig på hur hon ska ridas och allt. Hon kommer kunna utveckla mig i dressyren, vi kommer kunna ha jätte kul tillsammans, det vet jag. Jag ska kämpa precis som många andra ryttare gör, för det ger resultat. Jag ska inte ge upp med Vårvind för jag vet att vi kan bli bra, någon dag.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 frågor:

Ska ni inte byta heder nu när du har vårvind iställer för winsent?

När kommer filmen upp? :S

2011-08-09 @ 01:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0