Stalldag med mamiiii.

Idag ska min kära moder med till stallet och så ska jag allt tvinga henne att fota mig och Vårvind!
Jag passar Trident och Vårvind nu, Vårvind har jag fram tills på söndag och Trident fram tills på måndag. Haha, jag älskar att rida Vårvind, längtar som f*n. Idag blir det nog paddocken, blir ju som sagt mest skritt eftersom att hon håller på att sättas igång men självklart kan man trava lite, då blir räsertanten glad!

Så jag uppdaterar er sen när jag kommer hem, jag lovar och förhoppningsvis har jag enhel del nya bilder att visa! :D

Och måste bara säga, gud vad kul, statistiken är på topp, ni bloggläsare är bäst!

oredigerad bild på Vårvind och Trident.

 

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0