Dagens vill ha.

Dagens vill ha är något som jag kommer vilja ha hela veckan, hela månaden och hela året och hela mitt liv!
Så detta är inget vanligt, så som schabrak och träns, detta är stoooora grejer och inget av grejerna kommer jag få så länge jag står i stall sörgården. Hårda ord asså, hårda ord.

Nummer 1 för dagen är en MANEGE!
- Vem vill inte ha en manege på vintern liksom?



Nummer 2 är en STUBBÅKER!
(Som man självklart får rida på då.)
- Hur praktiskt som helst! Vet många som har en som dom får rida på hur mycket som helst.
Lisa vill också ha en.




Och Dagens vill ha nummer 3 är ett HAV!
- Tänk ett hav uppe i tulebo där man får bada med hästarna. Tänk att galoppera vid strandkanten precis när man
har lust för det. Tänk vilka fina bilder man får!? Visst, vi har tuleo sjön men jag vill ha ett ganska långgrunt
hav, utan en massa äckel tång utan den ska ha vit fin sandbåtten. Åhhh, min dröm!




ALLA BILDER ÄR LÅNADE FRÅN GOOGLE.

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0