Dag 2 - Mitt bästa hästminne.

Hm... Riktigt svårt faktiskt, men jag måste nog ta sjöstjärnan 2010 och 2011.
Ni anar verkligen inte hur sjukt kul det är där, vilken stämning! Och dessa två senaste år har varit så sjukt  roliga, och vi har gjort så himla mycket minnesvärt. Man träffar nya vänner, från alla olika ställen och så skrattar man otroligt mycket. Haha, taskig som jag är så skrattar jag även åt mina vänner på avslutningsdagen när typ alla gråter. Jag är också riktigt ledsen, sjävklart, men det ser så lustigt ut och allt är så komiskt att jag börjar skratta... Jag blir sådan när jag blir rädd/nervös eller ledsen tyvärr, hehe.

Om ni funderar på att åka på ridläger, välj sjöstjärnan för jag lovar att ni inte kommer ångra er, det är olagligt kul!

Normal är mitt förnamn!

/ Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0