bildääääär :)

Red på åkern idag och busade runt lite, han vilade igår villket betydde att han var otroligt pigg och stark idag. Haha, bra att jag rider utan nosgrimma så han bara kan gapa när jag ska få stopp.
Bus poni

kan ju berätta om mig snygga uppsittning. Skulle hoppa upp, Camaro vägrade att stå still så jag gick till ett mini berg, eller typ stor sten som var i marken, som en kant typ xD svårt att förklara men från den hoppade jag upp från och typ glider apmycket och då går Camaro in i massa buskar och trän och då trillar jag av och ner på "stenen" och från stenen rullar jag ner på marken och får bajsont i mitt ben. HAHA, måste sätt asfult ut ;)
/SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0